יום שבת, 15 בפברואר 2014

הצעות ואפליקציות ליום האהבה



גם מי מכם שאינו נחשב לטיפוס רומנטי במיוחד, לא יכול להישאר אדיש בפני יום אחד בשנה – יום האהבה. זהו יום מושלם להזכיר לבת זוגכם כמה שאתם אוהבים אותה. איך ניתן להפוך את יום האהבה ליום שהיא לא תשכח? אילו מתנות ניתן להביא? איך ניתן להפתיע אותה במתנה מקורית?

ארוחה רומנטית
מה יותר רומנטי מאשר ארוחה במסעדה, לאור נרות עם בקבוק יין בצד? אם יש לכם ילדים תדאגו מראש לבייביסיטר ותלכו לבלות קצת זמן איכות אחד עם השני. אם אתה אוהב לבשל אתה מוזמן לפנק את האישה שאיתך בארוחת ערב רומנטית מעשה ידיך. אתה יכול להפתיע אותה ולהגיד לה שהזמנת מקום במסעדה, וכאשר היא תיכנס לדירתך היא תיראה שולחן ערוך כל טוב, בקבוק יין ומוזיקה רומנטית, כי אין דבר יותר רומנטי (בלי ציניות) מאשר גבר שמכין לאהובתו ארוחת ערב מושקעת בכוחות עצמו.

יום ספא זוגי
יום האהבה  הוא יום נהדר לעשות דברים ביחד. ומה יותר כיף מאשר לקבל עיסוי זוגי בספא ולקנח בארוחת ערב?  היום בספא יכול להתחיל בטיפול ועיסוי שכל אחד מכם יקבל, לאחר מכן מעבר לג‘קוזי ולסיום ארוחת ערב במסעדה טובה.

הופעה רומנטית
ביום האהבה יש לא מעט הופעות מיוחדות שאפשר ללכת ולראות. כהקדמה לזה אתה יכול לפרגן לה במתנה יפה ליום זה: זר פרחים ושוקולד ענק שיישלח למשרד שלה בצהריים. ניתן להתקשר לכל חברה שעושה משלוחים של זרים אמיתיים וזרים משוקולד ולסכם איתם על המשלוח. מתנה כזאת לא תעלה לכם יותר מ- 200 ₪ (בהנחה שאתם לא רוצים להגזים כמובן) ותהיו מוכנים לקבל טלפון נרגש מבת הזוג דקה אחרי שהזר ייכנס למשרד.

מתנות
יום האהבה הוא יום מעולה להשקיע קצת כסף בבת הזוג שלך. לא חייבים להיות הבנים של רוטשילד כדי לרכוש לה תכשיט יפה, זוג עגילים, שרשרת או טבעת יפה ולתת אותה במתנה בט"ו באב. הרי ביום הייחודי הזה, ט"ו באב, אין אישה שלא מצפה שבעלה/חברה יעשה משהו, אז קדימה, קיבלתם כאן לא מעט רעיונות, עכשיו זה הזמן שלכם ליישם אותם! בהצלחה!

 אפליקציות לאייפון ליום האהבה:
Creative Romantic Ideas - לכל אלה שעדיין לא הספיקו לגבש רעיון ורוצים להפתיע. האפליקציה מכילה מגוון רעיונות למתנות ודרכים מקוריות לבילוי בט"ו באב. גם אם לא אהבתם את כל הרעיונות לפחות תצאו עם השראה להמציא רעיון משלכם.
 pocketbooth - אפליקציית צילום באווירת תאי הצילום שאתם באפליקציה תוכלו לבחור בין סוגי צילומי פספורט שונים. והשוס של האפליקציה הוא שאתם תוכלו לשלוח את התמונות להדפסה ישירות ללא כבלים.
 Voice Valentine - באמצעות אפליקציה זאת תוכלו ליצור כרטיסי ברכה אלקטרוני עם המון המון לבבות במגוון רחב של עיצובים מגניבים. כדי להפוך את כרטיס הברכה ליותר אישי תוכלו תוכלו להוסיף תמונות מהאוסף הפרטי שלכם פלוס הקלטה אישית עם הקול שלכם.


אפליקציות חינמיות לאייפון ליום האהבה:
 iValentine - אפליקציה פשוטה ונוחה להפעלה, פשוט בחרו עיצוב, הוסיפו ברכה ושלחו לאהובכם.
 Valentine SM – אפליקציה זאת הינה מאגר ענק של הודעות סמס רומנטיות. בעזרת מאגר זה תוכלו לבחור את ההודעה שהכי מדברת אליכם ובעזרתה תוכלו להעביר במילים את מה שאתם מרגישים לאדם אותו אתם אוהבים.
Valentine RADIO – מגוון תחנות רדיו שמנגנות את מיטב שירי האהבה שיחממו לכם את האווירה. בין אם אתם בארוחת ערב רומנטית, על שפת הים או בבית.
Phone Framer Lite – אפליקציית צילום המאפשרת להוסיף מסגרות מגניבות ומושקעות בהתאם לאופי התמונה או האירוע. האפליקציה מכילה מספר רב של מסגרות וצורות כיתוב לנוחיותכם.
Valentine Photo Free - אפליקציית צילום המאפשרת לשדרג כל תמונה עם המון סמלים קטנים כמו לבבות, פרחים ועוד. ולאחר שסיימתם עם עיצוב התמונה פשוט לשלוח אותה לאהובכם ולחכות לתגובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה